Monday, August 13, 2018

Terus tinggalkan komen

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Laptop masih belum dibaiki, jadi sekarang ini saya berblog guna smartphone sahaja.

Susah sikit kalau nak reply komen sebab bila saya tinggalkan komen,automatic saya ter"log" out dengan sendirinya..

Tak tahulah kenapa, tapi saya harap mereka yang membaca dekat blog saya ini terus tinggalkan komen, bila laptop saya dah ok balik saya akan reply balik semua komen-komen tu.

Seminggu juga nak tunggu laptop siap dibaiki, harap tak kena tambah duit lagi sudahlah...

Gara-gara tak rajin cuci dalaman laptop yang kalau hantar kedai baru kena caj 30,40 ringgit tak pasal-pasal saya kena bayar RM 280 sebab motherboard rosak.

Apa nak buat,dah salah sendiri, lepas ni kena beringatlah...

6 comments:

ejulz said...

semoga dipermudahkan segala urusan..

Sayidah Napisah said...

kalau motherboard rosak memang banyak makan duit huhu bertabahlah. haha

Shafyqah Azahar said...

semoga dipermudahkan semuanya. nanti kena rajin hantar servis

Safirul Amar Bin Hj. Azmi said...

pelan pelan kayuh

PeRdU cINta said...

InsyaAllah lepas ni kembali pulih seperti sediakala...aamin.

Warisan Petani said...

nasib baik fatherboard tak rosak sekali.

Post a Comment