Sunday, August 5, 2018

Belajar buat biskut

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Cubaan membuat biskut.

Bosan-bosan duduk sahaja,maka saya pun Google cara nak buat biskut.

Tengok resipi yang dikongsi nampak mudah,maka saya pun cubalah membuatnya...

Hasilnya,biskut yang saya buat tu tak berapa jadi sangat...

Hangus sikit bahagian bawahnya...sebab leka tengok TV,lupa pula pasal biskut dalam oven.

Mujur bahagian bawahnya sahaja yang hangus...

Jadi rasanya pahit sikit sebab hangus..

Tapi boleh tahan jugalah rasanya..

Bahan-bahannya pun mudah sahaja..

Nanti saya kongsikan resipi yang saya ambil itu.

Percubaan pertama saya dalam membuat biskut...seronok jugalah walaupun tak berapa jadi sangat...

Mungkin lepas ni jika kerap buat maka hasilnya mungkin jadi lebih baik.

2 comments:

Safirul Amar Bin Hj. Azmi said...

wah steady...ilmu ni...bagus bagus

At-Tarmizi said...

Safirul Amar terima kasih =)

Post a Comment