Sunday, August 19, 2018

Rindu

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Rindu..betul- rindu dengan laptop...

Dah dekat 2 minggu tiada laptop,rasa lain sungguh.

Menambahkan kesedihan bila kedai beritahu yang laptop dah tak boleh dibaiki sebab rosak agak teruk.

Betulkan pun takut tak sampai sebulan rosak balik.

Rindu betul dengan laptop.

Memang zaman sekarang ni zaman smartphone.

Tapi saya lagi selesa buat kerja guna laptop, contohnya update blog,ataupun tinggalkan komen dekat blog lain.

Sebab bila saya cuba tinggalkan komen dekat blog lain guna handphone,tak boleh nak loading.

Rindu betul dengan laptop saya.

Tambah lagi itu hadiah yang diberi sebab saya dapat masuk universiti dulu.

Haraplah dapat betulkan laptop tu balik.

1 comments:

Sofie Adie said...

feel u bro. Saya sendiri pun lagi selesa dgn laptop yang bersama kita time belajar. macam banyak memori bersama. hari tu saya punya laptop pun kena repair. huhuhu

tak dapat bygkan kalau xdpt repair langsung...mahu menangis! T^T

Post a Comment