Thursday, December 13, 2018

Asif & Tar




idea ini saya dapat daripada komen blogger Perdu Cinta dekat post lukisan pasal ulat tiket.



Terima kasih kepada blogger Perdu ciNta kerana beri saya idea =)

21 comments:

Etuza Etuza said...

ha kan dah ada idea..ni lah yang dikatakan ilmu di manfaatkan..tahnia, suka baca tau ..

Etuza Etuza said...

aksi2 pemain bola berguling jatuh kena langgar ni yang selalunya kecut jg perut ni nengok..tak pasal2 berdarah..kena sepak pun ada. Inilah situasi main bola..

Abam Kie said...

abe kie x tgok final sbb berdebar. jika leading tu tgoklah.

PeRdU cINta said...

Hehehe...owhhh Tar jadi penyokong bila dah ke final je ye..

budoxe lee said...

perangai lalang

dear anies said...

#bangsafinal #bangsalalang ops!

Cantik Sihat Semulajadi by Umi Nazrah said...

saya pun baru dapat tahu pasal perkataan bangsa final ni kat insta. haha. masa tu ramai orang dok komen kat insta artis. cakap bangsa final. bila orang explain, baru faham maksud nya :D

mamapp said...

Haha final pun final laa..

Raydah said...

hahaha

Dunia Zumal said...

Dah masuk final baru dia nak sokong yer

sayidah napisah said...

bangsa final HAHAHAHA. deep

At-Tarmizi said...

Etuza Etuza biasa Cikgu, dalam sukan bola sepak kecederaan tu perkara biasa

At-Tarmizi said...

Abam Kie owh, tak apa,yang penting sokongan kepada skuad negara =)

At-Tarmizi said...

PeRdU cINta yep, bangsa final =)

At-Tarmizi said...

budoxe lee tulah,tak senonoh punya tar

At-Tarmizi said...

dear anies ops =)

At-Tarmizi said...

Cantik Sihat Semulajadi by Umi Nazrah haha,tapi rasanya ada saja artis yang memang peminat tegar bolasepak Malaysia

At-Tarmizi said...

mamapp jadilah,haha =)

At-Tarmizi said...

Raydah haha =)

At-Tarmizi said...

Dunia Zumal tulah pasal =)

At-Tarmizi said...

sayidah napisah haha =)

Post a Comment