Saturday, January 1, 2022

Tahun 2022

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Dah masuk tahun 2021.

Saya mulakan tahun baru ni dengan hidup yang tak berapa best.

Kereta tak boleh start, earphone saya baru beli tercicir@hilang, tangan rasa sakit,kebas sebab baru lepas vaksin.

Pening kepala semakin menjadi-jadi,rasa sakit di bahagian belakang kepala.

Entahlah...

Haraplah kereta saya tu masalah kecil sahaja...

Sebab dah tak larat asyik repair saja,bawa nya tak selalu.

Rasa kecewa juga dengan hidup ni.

Mujur saya ada blog ni untuk saya tulis,luah apa yang saya rasa.

Cuma,terlalu luah dekat sini pun tak boleh juga sebab nanti takut makan diri sendiri balik.

Mohon doa semua ya.

Doakan kehidupan saya,kebahagian saya,kesihatan saya semuanya baik-baik sahaja.

Moga yang baik-baik sahaja untuk kita semua.

Insya-Allah...

Amin.

9 comments:

Nur Asyiqin said...

inshaallah semoga dipermudahkn urusan..

PeRdU cINta said...

Selamat tahun baru ya.

At-Tarmizi said...

Nur Asyiqin insya-Allah..amin.

At-Tarmizi said...

PeRdU cINta selamat tahun baru kak PC

Atie Zieya said...

happy new year :)

uncle gedek said...

Mujur ada blog boleh buat tempat luahan hati... Semoga semuanya baik2

mrhanafi said...

saya doakan bro sihat dan tabah...

jangan difikirkan sangat perkara negatif

mamapp said...

Happy New Year semoga apa jua Azam menjadi kenyataan

Ammi said...

berat mata yang membaca, berat lagi bahu yang memikul.
semoga Allah kurniakan kekuatan buat Tarmizi dan keluarga

Post a Comment