Thursday, December 30, 2021

Nak ambil dos ketiga

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Besok saya akan ambil dos penggalak vaksinasi.

Dos ketiga.

Risau juga ni sebab macam-macam cerita yang saya dengar lepas cucuk vaksin.

Kebanyakkannya kata badan akan jadi lemah.

Berdebar juga.

Tapi nak buat macam mana, kena ambil juga sebab takut nanti saya tak boleh masuk pasar untuk berniaga.

Mohon doakan supaya besok urusan saya dipermudahkan ya.

Moga yang baik-baik sahaja untuk kita semua.

Insya-Allah...

Amin.

5 comments:

Etuza said...

Asalam..tak apa pergi ja ya..yakin serahkan kepada Allah..inshaAllah boleh tu

aienienka said...

Alhamdulillah akak done booster. Tiada apa side effect teruk. Sekadar kebas tangan selama 4 hari saja. Hehe

At-Tarmizi said...

Etuza wasalam cikgu..dah pergi..alhamdulillah tak ada apa effect sangat cuma rasa sakit bahagian pinggang dan tangan rasa berat sikit bila nak angkat

At-Tarmizi said...

N.K Ashadi sama..saya pun rasa kebas tangan

mamapp said...

Insya Allah ok tu

Post a Comment