Saturday, January 8, 2022

Doa untuk abang saya

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Post kali ni ringkas sahaja.

Mohon doakan supaya abang saya nombor tiga diberi kesihatan yang baik.

Sekarang ni dia sedang dalam keadaan yang tak berapa sihat,saya tak boleh nak tulis dekat sini sakit apa.

Tapi saya mohon sangat tolong doakan abang saya segera sembuh.

Sekarang ni saya tak boleh nak pergi mana,nak buat apa sebab risau tengok abang saya.

Mohon doakan ya.

Semoga cepatlah abang nombor tiga saya sembuh.

Kembali seperti biasa.

Mohon doakan yang baik-baik sahaja untuk keluarga saya ya.

Terima kasih.

Moga Allah s..w.t membalas segala jasa baik dan doa yang baik daripada semua.

Insya-Allah...

Amin.

6 comments:

Bola Katok said...

Semoga dipermudahkan urusan dan diberi kesihatan berpanjangan. Amin. 🤲

mamapp said...

Semoga Allah berikan kesembuhan kepada abg naim insya allah

cikguzim said...

Semoga abg kepada saudara cepat sihat seperti sediakala..aamin3 ya rabb

At-Tarmizi said...

mamapp abang Naim mana tu mamapp?abang saya nama fitri

Warisan Petani said...

Semoga Allah anugerahi keafiatan yang berpanjangan buat Fitri

Ammi said...

Semoga abang kepada Tarmizi diberikan kesembuhan dan diangkat kesakitannya tanpa meninggalkan sebarang kesakitan selepas sembuh.

Post a Comment