Sunday, December 26, 2021

Earphone

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Tak ada apa nak tulis sangat.

Lama juga saya biar blog tak berupdate.
Tak tahu nak tulis apa.

Cuma hari ni earphone saya rosak.

Memang sedih sebab banyak dah earphone saya beli.

Tak tahan lama, dua tiga bulan dah rosak.

Cuma yang ni tahan sampai bertahun juga rasanya.

Tapi dah sampai masa rosak,nak buat macam mana.

Mana tak rosak, sekejap-kejap jatuh.

Memang tak cermat betul saya ni.

Bila tengok earphone ni lasak sikit,saya buat lebih kurang saja.

Dah rosak, jadi tak best untuk saya dengar lagu dekat YouTube atau tengok cerita.

Tak apalah,nak buat macam mana.

Beli sahaja yang lain kalau saya ada duit nak beli.

Beli dekat D.I.Y nak dekat rm10 saya beli dulu.

Dekat kedai eco dulu rm2.10, tapi tulah sekejap sahaja dah rosak.

Sekadar saja nak berkongsi,sebab lama saya tak update blog.

Moga kita semua akan dipermudahkan segala urusan.



Insya-Allah...

Amin.

7 comments:

Warisan Petani said...

Wak tak pernah pakai earphone setakat ni

PeRdU cINta said...

Ada rezeki boleh beli lain..in sya Allah.

Etuza said...

sama lah kita..sepi blog beberapa minggu ni hehehe

At-Tarmizi said...

Warisan Petani owh...saya suka pakai sebab rasa privacy sikit

At-Tarmizi said...

PeRdU cINta dah beli tapi tercicir pula, tak ada rezeki.

At-Tarmizi said...

Etuza haha, harap kita teruslah konsisten dalam dunia blog ni kan cikgu

mamapp said...

Biasanya earphone mama.kalau rosak sebab tertarik

Post a Comment