Sunday, July 21, 2019

Terpilih sebagai salah seorang pemenang segmen Kad Raya 2019 Naniena.com


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Alhamdulillah, saya telah terpilih sebagai salah seorang pemenang bagi segmen Kad Raya 2019 Naniena.com.



Boleh tengok di link ini~ http://www.naniena.com/2019/07/perhatian-penyertaan-segmen-kad-raya.html

Syukur, ada juga rezeki saya. Tak sabar nak tunggu kad raya tu sampai.

Maklumlah zaman sekarang mana ada orang hantar kad raya sangat, semua pakai whatsapp atau ucapan di facebook atau media sosial yang lain.

Jadi bila dapat kad raya ni, rasa seronok.

Ini hadiah kad raya kedua yang saya dapat bila join mana-mana segmen kad raya oleh blogger lain. Pertama kali saya dapat hadiah kad raya  ialah daripada blogger abam kie, terima kasih cikgu. Alhamdulillah kad raya tu saya masih simpan sampai sekarang.

Terima kasih sekali lagi kepada blog http://www.naniena.com/ kerana sudi anjur segmen ni dan juga pilih saya sebagai salah seorang penerima kad raya.

Alhamdulillah, terima kasih ya.

7 comments:

Warisan Petani said...

Tahniah

mamapp said...

Wah bestnya..tahniah

dear anies said...

wah tahniah tahniah!

Muhammad Naim Abdullah said...

Tahniah bro

At-Tarmizi said...

Warisan Petani terima kasih =)

At-Tarmizi said...

dear anies terima kasih =)

At-Tarmizi said...

Muhammad Naim Abdullah terima kasih bro =)

Post a Comment