Tuesday, July 23, 2019

Alhamdulillah

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Alhamdulillah,angah saya dah dibenarkan keluar hospital.

Cuma kena datang lagi untuk rawatan susulan.

Setakat ini, keadaan angah saya biasa sahaja.

Tidak boleh beri tekanan atau perkara yang boleh buat kepala dia sakit.

Takut nanti akan jadi pening atau gangguan terhadap kepala.

Sekarang ini, angah saya hanya banyak berbaring atau rehat sahaja.

Mungkin faktor letih atau kesan sebab lama duduk hospital.

Terima kasih semua yang membaca atau terbaca blog saya ini.

Terima kasih atas doa semoga angah saya cepat sembuh.

Moga semuanya baik-baik sahaja.

insya-Allah...

Amin.

4 comments:

Warisan Petani said...

Semoga angah cpat sembuhnya.

mamapp said...

Alhamdulillah Ada perkembangan baiknsemoga bertambah sihat nanti

At-Tarmizi said...

Warisan Petani insya-Allah..terima kasih =)

At-Tarmizi said...

mamapp Alhamdulillah, terima kasih =)

Post a Comment