Friday, June 10, 2022

Bulan Jun

 Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera semua.


Sebulan saya tak menulis dekat blog.

Bulan lepas cuma satu sahaja post saya.

Sebab banyak perkara yang jadi menyebabkan saya tak ada semangat nak menulis.

Sedar-sedar dah masuk bulan Jun.

Dalam bulan Islam, sekarang ni bulan Zulkaedah, lagi sebulan nak sambut hari raya haji. Hari raya Aidiladha.

Saya pun tak ada idea nak tulis apa, nak kongsi apa, rasa macam tak berapa ada mood nak menulis.

Cuma rasa macam dah lama blog ni tak berupdate.

Saya cuma baca post-post blogger lain dekat blog mereka. Jadi silent reader sahaja.

Moga terus menulis, seronok baca post-post blogger lain. Haraplah saya dapat semangat untuk menulis semula.

Doakan yang baik-baik untuk saya dan keluarga.

Semoga yang baik-baik sahaja untuk kita semua.

Insya-Allah..

amin.

3 comments:

Abam Kie said...

kena rajinkan diri utk menulis di blog ini ye... at least 1 post per week... kena konsisten tu...

Ammi said...

semoga Mizi sentiasa sihat dan diberikan ilham untuk menulis

PeRdU cINta said...

Kak PC pun sedang mencari rentak dan pulihkan semangat semula.. semoga semangat mizi kian pulih.

Post a Comment