Tuesday, April 6, 2021

Mohon sedekahkan al-fatihah kepada arwah abang ngah saya

 Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera semua.


Mohon sedekahkan dan baca surah al-fatihah kepada arwah abang saya, abang kedua,angah yang meninggal dunia hari Ahad 4/4/2021... 

meninggal masa tidur.

abang saya yang pernah saya cerita terlibat kemalangan masa bulan puasa dulu.

Kini angah saya dah tak ada.

Abang yang baik,selalu tolong saya dan belanja saya makan.

Kawan saya dunia akhirat.

Angah,moga kau tenang di sana ngah.

Moga kau selamat di alam kubur,hari akhirat dan dimasukkan ke dalam syurga.

semoga roh angah,Mohd Rashid bin Mokhtar ditempatkan dalam kalangan orang beriman.

insya-Allah..

amin.

6 comments:

Atiqah Najihah said...

Salam takziah. Semoga arwah ditempatkan dalam kalangan orang beriman. Semoga keluarga arwah tabah menghadapi ujian Allah :)

Warisan Petani said...

Wkmsalam
Al-Fatihah (dibaca) untuk arwah Mohd Rashid bin Mokhtar

Atie Zieya said...

Salam Takziah :(

Naimy said...

Salm Takziah buat keluarga arwah. Semoga keluarga arwah tabah menghadapi ujian Allah.

ray said...

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ
Alfatihah (dibaca)

dear anies said...

salam takziah...
alfatihah (dibaca) untuk arwah...

Post a Comment