Friday, January 4, 2013

Lemah...Maafkan Aku,Aku....

Assalamualaikum w.b.t





Maaf..maafkan saya diri...maafkan saya kerana terpaksa menjadi saya...lemah..diri ini ingin sekali merungut...aku tak nak salahkan Tuhan..cukuplah..cukuplah...bila senang..nampak Allah tu baik..bila lemah...aku nak salahkan Dia...tak adil,bagi Tuhan, bagi roh,jasad,nyawa,akal, diri ini...

Berapa kali diri ini menyalahkanTuhan...akibat kesulitan..akibat masalah...

Cukuplah..cukuplah tu...."Saya minta maaf Allah"....kerana jadi hamba lemah..suka salah-menyalah....

Pernah diri ini terbaca "Allah bagi kita susah supaya kita jadi senang"

Mudah bagi kamu~tidak semestinya mudah bagi diri ini....

Hujan...malam Jumaat.... hujan..macam air mata aku sahaja analoginya.....sedih memang sedih...diri ini sedih kerana terlalu lemah........"maafkan saya Allah"

aku tak boleh salah sesiapa kerana ianya bukan salah sesiapa....aku sedih dan kasihan tengok anggota badan,akal,nyawa aku~aku minta maaf kalian.....

"Untuk kalian generasi selepas diri...diri ini mohon....jadi hebat,kuat....tolong tidak lemah..bersama fizikal,roh dan nyawa kalian ya??? tolong doa kepada Allah supaya diri ini sama-sama hebat,kuat macam kalian..tolong.


~sumber gambar(maafkan diri ini,halalkan gambar ni ya) :http://pendidikan.dunyahalal.com/index.php?id=286&mnu=286

0 comments:

Post a Comment