Sunday, February 6, 2022

Hiatus

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Sudah lama saya tak update blog.

Sebab sekarang saya ada kesulitan sikit

Jadi susah untuk saya menulis di blog ini.

Tapi saya tetap akan terus berblog.

Walaupun blog sudah jadi tak relevan nanti,saya harap saya akan terus menulis di blog.

Saya hiatus sekejap.

Berapa lama saya pun tak tahu.

Tapi saya mohon doakan semoga semua keluarga saya diberi kesihatan yang baik.

Tolong ya,

Mudah-mudahan yang baik-baik sahaja untuk kita semua.

Insya-Allah amin.

Terima kasih.

3 comments:

Warisan Petani said...

Semoga dipermudahkan urusan sehariannya dan dianugerahi keafiatan yang berpanjangan

Abam Kie said...

Semoga segala kesukaran akan dipermudahkan oleh Allah s.w.t

Tini Alif said...

Semoga Allah mempermudahkan segala urusan Mizi. Walau apapun yang berlaku, diharap Mizi tetap kuat mengharungi segala cabaran yang mendatang ya.

Post a Comment