Sunday, August 1, 2021

Nak gunting rambut

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Saya sedang mencari semula kekuatan,semangat dalam diri,dalam hidup ni.

Langkah kecil yang saya lakukan hari ini, nak gunting rambut,tapi mungkin sebab PKP kedai tak buka. Salon rambut adalah buka tapi tak berbaloi bagi saya. Sebab rambut saya senang saja gunting. Pakai mesin tu minta nombor dua..selesai.Jadi tak berbaloi saya nak bayar sampai berpuluh ringgit untuk gunting rambut saya.

Mungkin saya beli dekat shoppe mesin potong rambut tu,senang,gunting sendiri. Tapi masalahnya saya ada masalah carpel tunnel..jadi memang jenis tangan menggigil saja ni. Macam mana nak pegang mesin.

Last-last tak jadi gunting rambut,saya beli minyak hitam motor. Motor pun dah semput. Tapi tulah,saya beli dekat petrol pump, harga macam mahal saja. Tengok dekat shoppe baru beberapa belas ringgit.
Entahlah...

Besok saya nak pergi klinik gigi, sebab nak cabut gigi bongsu. Harap mudahlah semua urusan.

Semoga yang baik-baik sahaja untuk kita semua.

Insya-Allah...

Amin.

6 comments:

Syaz Rahim said...

semoga semuanya baik2 saja

At-Tarmizi said...

Syaz Rahim Insya-Allah terima kasih,Amin. :)

dear anies said...

sy pun nk cari myk hitam utk kereta. dah smpi ms kena tukar da

moga dipermudahkan segala urusan Tarmizi...

At-Tarmizi said...

Betul,kena jaga minyak hitam,tak pasal nanti lagi banyak kos nak repair kalau minyak hitam kering. Terima kasih.

Etuza said...

pasti smart kan dah gunting rambut

At-Tarmizi said...

Belum gunting lagi.. susah nak cari kedai gunting rambut sekarang ni

Post a Comment