Wednesday, December 27, 2017

Menang SPM Fever Giveaway

Assalamualaikum w.b.t..

Syukur kepada-Nya,

Saya telah terpilih sebagai salah seorang pemenang bagi SPM Fever Giveaway anjuran blogger yang juga seorang guru bahasa Inggeris, iaitu Abam Kie.

GA ini lain sedikit sebab syaratnya kena buat satu "post" tentang pengalaman ambil SPM, boleh baca pengalaman saya dekat sini~


Sebenarnya semasa pengumuman pemenang, blog saya tidak tersenarai dan pemenang merupakan blogger lain.

Tetapi disebabkan pemenang itu tidak menuntut hadiah tersebut maka blog saya telah terpilih, yay, Alhamdulillah....


Memang dah rezeki saya... 

Hadiah yang saya dapat ialah sebuah novel dan juga sebuah beg... bahagian matrikulasi yang tak tahan tu, rasa macam cerdik pula tiba-tiba, =P



Terima kasih kepada Abam Kie kerana sudi menganjurkan GA ini, harapnya terus sudi menganjurkan GA lagi selepas ini.

Semoga hadiah ini akan membuatkan saya terus konsisten dalam dunia penulisan blog ini.

Semoga kita semua dimurahkan rezeki,

Insya-Allah...

amin.

8 comments:

PeRdU cINta said...

Alhamdulillah :)

At-Tarmizi said...

Aisya Ismail terima kasih =)

At-Tarmizi said...

PeRdU cINta Alhamdulillah :)

At-Tarmizi said...

Farrah MF terima kasih =)

Etuza said...

Bertuahnya At Tramizi..teruskan usaha berbelog ya

At-Tarmizi said...

Etuza Etuza terima kasih cikgu, insya-Allah..amin.

Abam Kie said...

Tahniah!In Shaa Allah setiap kali cuti sek abam kie akan menganjurkan GA atau segmen. TQ sbb sudi join...

At-Tarmizi said...

Abam Kie terima kasih Cikgu, insya-Allah..saya akan join..terima kasih juga sebab sudi buat GA dan bagi hadiah =)

Post a Comment