Tuesday, October 4, 2016

Menang Giveaway Tunai By Ahmadhasif.my


Dengan nama Allah s.w.t yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang....

Syukur kepada-Nya, saya telah terpilih antara salah seorang pemenang giveaway tunai by ahmadhasif.my..... giveaway ini berkaitan mengenai kemerdekaan negara.

Walaupun saya tidak berjaya menang hadiah tunai tetapi tersenarai antara pemenang sudah cukup menggembirakan........saya dapat nombor 10........dan saya berjaya mendapat hadiah template blog....

senarai pemenang segmen giveaway tunai by ahmadhasif.my

Terima kasih kepada tuan blogger kerana sudi menganjurkan giveaway....

ini lukisan saya sempena giveaway ini~






Terima kasih sekali lagi kepada tuan blog kerana sudi menganjurkan giveaway...

Semoga rezeki tuan blog,pembaca atau sesiapa yang terbaca blog ini dan saya semakin bertambah...

Semoga ada manfaatnya "post" kali ini..........

insya-Allah....

amin.

4 comments:

Dunia Zumal said...

Tahniah yer ^-^

mek yunie said...

Thniah mizi :)

At-Tarmizi said...

Dunia Zumal terima kasih =)

At-Tarmizi said...

ayunie ramli terima kasih =)

Post a Comment