Thursday, September 25, 2014

Bersih...kebersihan......kerana itu semua ciptaan-Nya

Dengan nama Allah s.w.t yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani

                                         

Bersih.....kebersihan............

Memang penting jaga kebersihan.......

Gigi saya kuning~kerana terlalu banyak minum teh barangkali......sudah digosok...masih kuning.........

Muka saya berjerawat.....resdung barangkali.........kerana setiap kali pagi...mudah bersin.............

Perut saya berlipat...tanda banyak lemak......kerana makan  banyak dan tidak begitu aktif bersenam.......

Bersih........saya juga ingin......

Gigi yang putih........

Muka bebas jerawat.........

Perut yang tegap.....tiada lemak...........

Kebersihan.........sangat berkait dengan kesihatan.....

Saya mudah diserang demam.......

Cepat penat jika berlari................

Penampilan juga turut terlibat..........

Muka yang bersih......rasanya lebih selesa dipandang.....................

Perubahan perlukan pengorbanan sama ada wang ringgit,masa dan tenaga........

Tetapi.....usaha sahaja untuk bersih.....kerana itu semua ciptaan-Nya..........

~moga ada manfaatnya "post" kali ini~

insya-Allah...

amin.

0 comments:

Post a Comment