Thursday, May 30, 2013

Tertendang Al-Quran

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

Semasa sedang melakukan seisi kaunseling untuk kelas Kemahiran Asas Menolong bersama dengan Hasif..kaki ini tertendang Al-Quran semasa sedang berbaring...

Maafkan saya ya Allah.......saya-hamba Allah yang lemah tidak sengaja.......sudah lama Al-Quran di rak buku saya tidak dibaca sehingga menjadi suci dalam debu..kata-kata yang saya dapat daripada Hilal Asyraf semasa menghadiri seminar Konvensyen Wanita Anggun......


Buat kalian-Generasi Selepas Diri yang HEBAT...saya tidak layak menyatakan marilah membaca Al-Quran kerana ianya begitu banyak kebaikkan kerana saya tidak mengamalkannya...tetapi saya-hamba Allah yang lemah ini percaya...Kalian pasti akan membaca Al-Quran..kerana Al-Quran sudah maju..sehingga boleh dibaca melalui telefon bimbit,komputer riba..atau pen membaca Al-Quran secara automatik....seperti kata Ustaz Don dalam rancangan 30 Minit bersama Ustaz Don...Al-Quran yang kini berubah daripada sebuah buku(maaf-saya-hamba Allah yang lemah menggunakan ayat buku) sehingga menjadi sebuah pen pembaca Al-Quran secara automatik merupakan satu hidayah.....

Jelas....kalian-Generasi yang HEBAT...insya-Allah..........

amin.

0 comments:

Post a Comment