Monday, September 3, 2012

Aku manusia sukar mengawal nafsu-aku sedar itu.



Perjuangan...hidup rasa kosong tanpa matlamat.

Nafsu..semakin membunuh ruang keimanan...

Menangis menonton selawat Hafiz Hamidun...

Titik.belum tamat...sambung...sambung.

Aku marah?ya aku marah..kenapa aku asyik berfantasi seks?menonton video lucah di internet?akhirnya menangis menyesali kesilapan..berulang-ulang perkara ini...manusia kalau langgar tembok..sekali dua faham-sakit,berdarah langgar tembok...bukan macam aku-dah lama mati kalau realiti.langgar tembok.

Perkahwinan? ya jalan terbaik untuk elak godaan syaitan.....tapi belum mampu-calon pun tiada~kalau ada pun menzalimi diri dan dia...dosa.

Puasa...puasa.Jalan yang terbaik,paling baik. Kecewa-ramadhan sebulan-tahan godaan-habis.Habis ramadhan makin teruk...rosak...makin nafsu...jadi raja.Pulang,sedar,buka cermin mata pergi bazar ramadhan untuk elak maksiat mata dan pahala bertambah. Hebat?~hancur semula,mungkin lebih teruk...nafsu semakin hancur,bila habis bulan keberkatan,keampunan dan bebas api neraka.tolong diri-ingat mati.

Aku manusia yang bernafsu-aku sedar itu.aku ada akal-aku juga sedar itu.aku ada generasi sebelum ada generasi selepas-aku sedar itu.

Memang seronok buat seks bebas.Bebas komitmen,bebas tanggungjawab-seronok-sebab tu musuh nyata suka.

Tapi selepas itu? benih~hidup~besar~tidak sah tiada taraf.salah siapa?

Benar-zaman akan kembali jahil~manusia bijak tapi tidak bijak~mencipta untuk memusnah~kaya sangat kaya.-Perlu baca dan tuntut ilmu lagi supaya faham dan abadi-kekal di hati.


TOLONG TARMIZI-TOLONG.INGAT HIDUP-PASANGAN-MATI. TOLONG TARMIZI TOLONG.HIDUP BUKAN UNTUK ROSAK DIRI-LEBIH SALAH LAGI ROSAK HIDUP ORANG LAIN. SERONOK LIMA MINIT-DERITA SAMPAI MATI-KALAU IKUT NAFSU~SEKS BEBAS.


Untuk pejuang generasi era sebelum,seangkatan dan selepas aku~
menentang nafsu bukan senang.susah sangat susah untuk orang lemah macam aku.generasi sebelum dan generasi selepas-bantu aku sedar dan ingat-  seks halal hadiah untuk pejuang,wira,gagah berani kerana musuh nyata menangis saat yang halal menjadi milikmu-anak muda.

0 comments:

Post a Comment