Saturday, February 12, 2011

Terlepas peluang

Assalamualaikum w.b.t

Hari ini saya nak berkongsi sedikit rasa kekecewaan dan kehampaan...yg berlaku dalam hidup saya :(

Saya hilang@terlepas peluang untuk mendengar seisi taklimat perniagaan melalui internet oleh idola saya,Dr.Irfan Khairi...pergh...tensionnyer.. :(

Saya terlambat sehari sahaja disebabkan kesukaran saya mencari kemudahan internet di tempat saya nie,baru sahaja check e-mail,rupa-rupanya terdapat seminar yang dijalankan Dr.Irfan Khairi secara "live"di internet,percuma pulak tu!!rugi betul rasanya,tapi apa nak buat,tiada rezeki...

Nampaknya lepas nie,berkemungkinan besar saya kena guna internet broadband lepas nie,hahaha :)

So,boleh saya online di mana-mana sahaja,kan? :P

sekian sahaja post lepas geram saya nie,as-salam :)

0 comments:

Post a Comment