Pagis

Saturday, December 30, 2017

Asif & Tar


8 comments:

Dunia Zumal said...

Hmmm tu yang tak best tu

Ahmad Hasif said...

:D :D :D tu yg x bestnye tu sehari tido... terus keluar sendiri..

At-Tarmizi said...

Dunia Zumal betul, memang tak best kalau jadi macam ni, kita dah siap dia boleh tido pula =)

At-Tarmizi said...

Ahmad Hasif keluar sendiri jer lagi senang hati nampaknya =)

Etuza Etuza said...

haha..kesian..janji tak dia..alamak..tidur lah pula..nakal kan

At-Tarmizi said...

Etuza Etuza tulah, dia yang beria-ia ajak, dia yang tidur.. =)

Shahida Dzulkafli said...

Hahaha.. selalu camtu.. Sabar jelah..

At-Tarmizi said...

Shahida Dzulkafli memang kena banyak bersabar dapat kawan macam ni =)

Post a Comment