Pagis

Wednesday, September 25, 2013

Ya Allah..bantulah supaya hamba lebih rajin bersedekah..kerana Allah s.w.t

Dengan nama Allah s.w.t yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

Terima Kasih ya Allah kerana memperkenan doa saya-Ahmad Tarmizi bin Mohktar layak bergraduat bulan November 2013...

Hari ini saya~hamba Allah yang lemah~berasa sangat kedekut..

Jelas..hati ini masih takut untuk bersedekah....

Mengapa?

Sedangkan Allah s.w.t dah berjanji pulangan sebanyak 7 kali ganda bagi setiap 1 kali sedekah dari hambaNya.......

Jelas..hati saya~hamba Allah yang lemah~masih cintakan dunia...masih takut bersedekah..........


Saya percaya Kalian Generasi Selepas Diri yang HEBAT..tidak seperti saya~hamba Allah yang lemah~akan rajin bersedekah...kerana itu Kalian..HEBAT..........

Insya-Allah.........................................................................................................

amin.

0 comments:

Post a Comment