Pagis

Wednesday, September 4, 2013

Mimpi yang menjijikkan

Dengan nama Allah s.w.t yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

Hari ini bermimpi perkara yang menjijikkan....mimpi tentang seorang pemuda yang makan dan minum najis..berambut pacak dan berselang hitam dan putih(uban barangkali).

Menjijikkan...masih segar kata-kata dalam mimpi...tidak geli ke buat macam tu? ~saya hamba Allah yang lemah bertanya kepadanya...........balasnya-biasalah cara syaitan....tersedar dari mimpi........sudah pukul 11 pagi...........adakah saya~hamba Allah yang lemah ini mimpi bertemu syaitan?

Maka,mimpi ini menyedarkan saya bahawa syaitan suka kepada kekotoran dan perkara-perkara kotor.........juga mungkin ada kaitannya dengan tidur sehingga tengahari....bukankah kita digalakkan bangun awal.....kerana bangun pagi itu pintu rezeki~kata-kata nasihat daripada sahabat saya Aizat..terima kasih Zat atas perkongsian ilmu yang tidak ternilai harganya ini.

Maka kalian~Generasi selepas diri yang HEBAT~pasti tidak akan bermimpi perkara seperti ini kerana kalian generasi yang pentingkan kebersihan.....dan bangun awal pagi kerana itu kalian HEBAT.....insya-Allah..amin.


0 comments:

Post a Comment