Wednesday, October 14, 2020

Asif & Tar

 


26 comments:

Muhammad Naim Abdullah said...

haha.. kena balik :P

Eina Md Ali said...

Aduhai tar ni pun, hehe

Cuya said...

tar ni pon...hahaha

Syaz Rahim said...

apalah tar ni

uncle gedek said...

Panel pertama tu unlce ingatkan nama gerai tu "RISAU KAN TAR", rupanya dialog dia...hehehehe

iena eliena said...

haha iena pun ingat "RISAU KAN TAR" tu nama stall tu..
bertuah nye la TAR hidup orang tanggung :D

Abam Kie said...

susah tul dpt kwn yg parasit mcm ni. baik hindari aje la...

PeRdU cINta said...

Tar memang selalu tak risau sebab ada kawan setia baik macam Asif.

dear anies said...

amboiiii kemain jawapannya hahaha

Atie Zieya said...

tar tak ada perasaan

At-Tarmizi said...

Muhammad Naim Abdullah memang tak senonoh tar ni

At-Tarmizi said...

Eina Md Ali tulah pasal

At-Tarmizi said...

Cuya tak senonoh perangainya

At-Tarmizi said...

Syaz Rahim kesian siapa yang kawan dengan tar

At-Tarmizi said...

uncle gedek haha,pelik nama gerai tu jadinya

Cik TK said...

adoi tar... susah dapat kawan macam tar ni.. kesian asif

Dunia Zumal said...

Kuang asam betul

mrhanafi said...

sketsa komik ni membuat saya senyum bersendirian..

boleh dibukukan dalam pdf dan jual dalam ebook hehehe

At-Tarmizi said...

iena eliena memang bertuah =)

At-Tarmizi said...

Abam Kie itulah,mujur asif seorang yang penyabar

At-Tarmizi said...

PeRdU cINta betul tu,mujur asif ni sabar orangnya

At-Tarmizi said...

dear anies tulah pasal

At-Tarmizi said...

Atie Zieya memang susah kalau dapat kawan macam tar ni

At-Tarmizi said...

Cik TK memang,mujur asif penyabar orangnya

At-Tarmizi said...

Dunia Zumal tar memang kurang asam

At-Tarmizi said...

mrhanafi haha,setakat ini hanya suka-suka sahaja tua,mungkin satu hari nanti jika ada rezeki,insya-Allah..amin.

Post a Comment