Tuesday, December 27, 2016

Percubaan Pertama

Dengan nama Allah s.w.t yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihi...


Alhamdulillah, syukur saya telah berjaya membuat banner untuk facebook emak saya. Percubaan pertama bagi saya dalam mempelajari cara membuat banner. Walaupun banyak kekurangan, namun saya berasa agak puas hati dengan hasilnya. Saya buat design simple sahaja, maklumlah masih belajar.  Moga saya dapat menambah ilmu dalam membuat banner menggunakan adobe photoshop.

Inilah hasil banner yang saya buat untuk emak saya letak di facebooknya.




banyak kekurangan yang perlu saya baiki. Doakan lah saya berjaya.


Moga ada manfaatnya "post" kali ini.

Insya-Allah...

amin.

10 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

ok tu..simple n mudah fhm..

paridah said...

WAH KREATIF NK CUBA JUGALAH..

At-Tarmizi said...

nuyuu a.k.a miss YUI terima kasih :)

At-Tarmizi said...

paridah..terima kasih...silakan..sama-sama kita belajar :)

Safirul Amar Bin Hj. Azmi said...

Kalau saya ada buat kelas photoshop nanti sy beritahu...boleh buat real banner

Abam Kie said...

pas ni abe kie nak upah adik buatkan banner fb gak la. boleh?

Mrs. A said...

Jual kerisik ke?
Kenapa tak letak jer gambar kerisiknya.
Pendapat saya jer...:-)

At-Tarmizi said...

Safirul Amar insya-Allah jika masa mengizinkan untuk saya join =)

At-Tarmizi said...

Abam Kie baru belajar ni cikgu =)

At-Tarmizi said...

Mrs. A ya, jual kerisik. terima kasih atas cadangan. saya akan baikinya nanti...maklumlah saya masih belajar =)

Post a Comment