Sunday, June 20, 2021

Selamat Hari Bapa

 Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera semua.


Selamat hari ayah,abah,walid,abi,papa,apak,dady kepada semua mereka yang bergelar ayah.

Hargailah ayah selagi mereka masih ada.

Saya tak sempat nak balas jasa arwah  bapak saya.

Masa dia sakit saya tak jaga.

Sampai sekarang rasa menyesal tak sudah.

Jasa bapak saya dekat keluarga terlalu besar.

Cari rezeki,nafkah untuk kami sekeluarga.

Nak besarkan anak,nak sekolahkan anak.

Tapi apa boleh buat, saya tak dapat nak balas jasa bapak saya.

Sebaliknya,saya banyak dosa,banyak buat silap dengan bapak saya.

Harap sangat sebelum dia pergi,dia dah maafkan saya.

Al-fatihah untuk arwah bapak saya

Mohktar bin Manaf.

Pergi pada 20/2/2010.

Semoga bapak ditempatkan dalam kalangan orang beriman,diampunkan segala dosa.

Insya-Allah..

amin.

7 comments:

ray said...

Alfatihah *dibaca

uncle gedek said...

Al-Fatihah....

At-Tarmizi said...

ray terima kasih =)

At-Tarmizi said...

uncle gedek terima kasih =)

Unknown said...

semoga arwah damai di alam barzak.Alfatihah

fairus said...

Samalah.. abah saya pun sudah meninggal dunia..

mamapp said...

Alfatihah buat Pakcik Mohktar bin Manaf

Post a Comment