Sunday, June 27, 2021

Sambung lagi

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Rasanya semua dah maklum yang PKP disambung lagi.

Tak mengejutkan sangat,sebab dengan kes masih naik,lepas tu nak dekat raya haji.

Jadi tak nak bagi ramai balik kampung sambut raya haji, mungkin antara salah satu sebab PKP disambung.

Memang terkesan dengan berita ni.

Sebab saya nak lawat kubur abang ngah saya,kubur bapa saya,maka masih tak boleh lagi 

Lepas tu ada beberapa urusan melibatkan hal arwah abang ngah saya masih tak dapat diselesaikan.

Tak tahulah sampai bila nak jadi macam ni.

Pakej bantuan pun saya rasa macam tak berapa ada untuk golongan bujang macam saya.

Bujang diberi rm100 kan hujung bulan ni.
 
Rasanya itu sahaja untuk golongan bujang.

Tak tahulah kalau ada penambahan untuk golongan bujang.

Entahlah...

Sampai bila agaknya lockdown ni kan.

Moga yang baik sahaja untuk kita semua.

Insya-Allah...

Amin.

6 comments:

mamapp said...

Kalau tgk kes harian MCM xde harapan huhuu

PeRdU cINta said...

hari-hari tengok angka..hari-hari berdebar-debar..

uncle gedek said...

'termenung'

At-Tarmizi said...

mamapp sedih kan.. haraplah segera hilang covid ni.

At-Tarmizi said...

PeRdU cINta tulah..saya memang dah tak tengok sangat..kecewa dan sedih

At-Tarmizi said...

uncle gedek sedih kan

Post a Comment