Tuesday, September 29, 2020

SPA9

 Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera semua.

Sedikit perkongsian maklumat, sekarang ni SPA8 akan digantikan dengan SPA9

sumber gambar:google images


Jadi kena daftar yang baru ni kalau nak mohon kerja kerajaan.

Ini link untuk bacaan lanjut~

https://says.com/my/seismik/spa8i-kini-digantikan-spa9

Secara jujurnya,dah bertahun-tahun mohon,tak pernah dapat pun.

Jawab exam tak pernah lulus.

Umur pun dah meningkat, macam susah saja nak dapat kerja kerajaan ni.

Entahlah,selagi boleh mohon saya mohon saja lah.

Jika ada rezeki,adalah.

Tak ada nak buat macam mana.

moga yang baik sahaja untuk kita semua.

insya-Allah..

amin.



7 comments:

Atie Zieya said...

nak dapat kerja kerajaan. hebat cabaran dia kan

Syaz Rahim said...

boleh cuba badan berkanun, contoh macam uitm. selalunya dia buka secara autonomi kampus, tidak melalui SPA.

cikguzim said...

Cuba dan terus mencuba jgn berputus asa..insyallah

PeRdU cINta said...

Aamiin.InshaAllah ada rezeki.

Dunia Alam said...

tak boleh daftar dah..dah habis limit umo..heheh.

hi jemput ke wall saya

https://madamcaramel.blogspot.com/2020/10/segmen-subscribe-youtuber-follow.html

Abam Kie said...

jgn berhenti berharap. kalau x dpt gak teruskan kerja sendiri...9/10 rezeki drp berniaga..itu sabda Rasulullah...

mamapp said...

Tq for sharing

Post a Comment