Pagis

Monday, May 28, 2018

Tak ada rezeki

Assalamualaikum w.b.t  dan salam sejahtera...

Baru-baru ini saya telah berjaya memenangi segmen ombak bergigi...



Tetapi saya dah terlambat untuk menuntut hadiah tersebut.

Alasan yang boleh saya beri?

Saya sekarang ni berblog dengan menggunakan handset...kerana saya sekarang lebih banyak berbaring kerana sakit belakang dan perut yang dihadapi, jadi saya lebih selesa menggunakan telefon bimbit berbanding laptop.

Tetapi sukar untuk saya menggunakan handset untuk berblog walking...sukar juga hendak menerangkan masalah yang saya hadapi ini...

Tidak mengapalah..nampaknya tiada rezeki saya kali ini.

Namun terima kasih juga kepada blog ombak bergigi kerana memilih saya sebagai salah seorang pemenang.

Tiada rezeki saya nampaknya...

http://ombakbergigis.blogspot.my/2018/05/pemenang-its-time-for-giveaway-by.html

Oh ya, doakan juga supaya saya cepat sembuh daripada sakit belakang dan perut. Sudah bertahun menghidap penyakit ini..tak tahan lagi hendak menanggungnya...


15 comments:

Shafyqah Azry said...

get well soon! insyaAllah nanti datang rezeki lain ☺

MisDiarios said...

miji sakit apa tu?

At-Tarmizi said...

Shafyqah Azry thank you, insya-Allah..amin =)

At-Tarmizi said...

MisDiarios urat badan bengkak dan sakit belakang, dah bertahun sakit..harapnya dapat sembuh nanti =)

Budubilis l OfficialBlog said...

Semoga cepat sembuh. Jemput melawat blog saya. https://dindamaisarra.blogspot.my/

PeRdU cINta said...

InsyaAllah ada rezeki lain nanti untuk Mizi...aamin.

sofie adie said...

Allah...semoga segera sembuh ya! Takde rezeki disini, mungkin ada rezeki yang lebih besar menanti.

salam ramadhan :)

At-Tarmizi said...

Budubilis l OfficialBlog terima kasih,insya-Allah =)

At-Tarmizi said...

PeRdU cINta insya-Allah..amin =)

At-Tarmizi said...

sofie adie tulah..harapnya cepatlah sembuh..salam ramadan =)

Warisan Petani said...

Mudah2an dah sembuh sekarang.
Tak semua kemenangan boleh dapat hadiah.
Kadang2 pun, menang jadi arang.

At-Tarmizi said...

Warisan Petani sekarang dah kurang sikit, tapi masih teruskan rawatan mengurut, betul..tapi rasa sedih juga terlepas hadiah tu =)

Dunia Zumal said...

Semoga cepat sembuh yer Tarmizi, maybe ada rezeki lain nanti...

At-Tarmizi said...

Dunia Zumal terima kasih, insya-Allah..amin =)

farhanna jafri said...

pernah juga jadi macamni, takde rezeki nak buat macam mana. Semoga cepat sembuh ye mizi

Post a Comment