Pagis

Monday, March 12, 2018

Lawak dak Mizi sombong















12 comments:

farhanna jafri said...

allahu sampai macamtu sekali

Shahida Dzulkafli said...

Allah.. Sebelum membuat spekulasi, lebih baiklah bertanya terus pada tuannya.. kan dah menusuk ke hati..

Warisan Petani said...

Ni kes tak dapat berita kematian tu.

PeRdU cINta said...

Bersangka-sangka sebolehnya dihindari...

Hans said...

kena bersangka baik
kalau rasa macam pelik baik tanya dan soal siasat dulu
nice entry :)

At-Tarmizi said...

farhanna jafri sedih kan...

At-Tarmizi said...

Shahida Dzulkafli betul, lebih baik bertanya =)

At-Tarmizi said...

Warisan Petani tulah..tak elok terus buat rumusan..

At-Tarmizi said...

PeRdU cINta betul,seelok-eloknya dihindari

At-Tarmizi said...

Hans tulah yang sebaik-baiknya..thank you =)

Dunia Zumal said...

Subhanallah kutuk bukan main rupanya kawan dorang meninggal pun dorang tak tahu yer...

At-Tarmizi said...

Dunia Zumal tulah, harapnya kita berhati-hatilah dalam berkata-kata

Post a Comment