Wednesday, February 28, 2018

Jamuan Perpisahan

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera...

Hari ini hari terakhir menjalani latihan..

Sudah tamat tempoh latihan,tiada rezeki diserap...

Kembali semula menolong emak saya berjaja dan mencari kerja...

Hari terakhir saya dibelanja oleh bos saya...


jamuan terakhir


Terima kasih kerana selalu belanja saya...

Terima kasih atas segala nasihat,panduan dan tunjuk ajar...

Terima kasih kepada semua staff..

Pasti sukar untuk berjumpa dengan bos seperti ini dan staff seperti ini lagi...

Kenangan yang sukar dilupakan..

Saya juga boleh dikatakan mencapai salah satu azam 2018 saya, menghabiskan latihan SL1M ini...

Harapnya lepas ini saya dapat bertahan dengan cakap-cakap orang...

Moga hidup kita semua baik dunia dan akhirat..

punch card terakhir


Moga ada manfaatnya "post" kali ini...

Insya-Allah...

amin.

6 comments:

Hans Hanis said...

In Sha Allah
mulut2 orang memang tak boleh tutup tapi pasti boleh tahan punya
semoga berjaya :)

At-Tarmizi said...

Hans insya-Allah..terima kasih ya =)

mamapp said...

Bersyukur jumpa boss Yang baik mcm ni. Semoga Ada rezeki Di tempat lain

At-Tarmizi said...

mamapp ya, rezeki dapat jumpa bos macam ini, terima kasih,insya-Allah..amin =)

Dunia Zumal said...

Moga ada rezeki baru buat Tarmizi

At-Tarmizi said...

Dunia Zumal terima kasih ya, insya-Allah..amin. =)

Post a Comment