Tuesday, February 20, 2018

Isyarat Kawalan Trafik


Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera..

Saya pernah bercita-cita untuk menjadi polis trafik semasa kecil, tetapi malangnya disebabkan memakai cermin mata maka cita-cita ini tidak kesampaian.

Tidak ada rezeki saya dalam bidang ini...

Saya kongsikan cara-cara kawalan trafik supaya dapat membantu kita sebagai pengguna jalan raya di Malaysia ini.

Video youtube ini bukan saya buat, saya cuma kongsikan sahaja..harapnya pemilik video ini tidak marah...

Saya juga tidak mempunyai sebarang kepentingan ke atas video ini dan tidak terlibat dengan mana-mana pihak, sekadar perkongsian sahaja..








Semoga ada manfaatnya "post" kali ini,

insya-Allah...

amin.

6 comments:

Warisan Petani said...

Kesian abam polis keje tengah panas.

PeRdU cINta said...

Hujan panas demi tugas..

At-Tarmizi said...

Warisan Petani ya..demi rezeki yang berkat =)

At-Tarmizi said...

PeRdU cINta betul tu, saya pernah juga bercita-cita nak jadi polis trafik tapi tiada rezeki =)

Dunia Zumal said...

Nice sharing Tarmizi...

At-Tarmizi said...

Dunia Zumal thank you =)

Post a Comment