Wednesday, June 12, 2013

Tolong perkenankan segala doa saya ya Allah

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

Tolong saya ya Allah...

Tolong saya supaya lulus subjek akuatik...

Tolong saya supaya siap membuat Projek Tahun Akhir...

Tolong saya supaya lulus subjek Projek Tahun Akhir..

Tolong saya supaya bergraduat daripada universiti dengan "pointer" 3.00..

Tolong saya supaya mudah membuat proses penukaran hakmilik motorsikal di JPJ esok...

Tolong saya supaya mudah menjalani latihan industri....

Tolong saya supaya tidak perlu mengambil semula subjek ekonomi...

Tolong saya supaya dapat bergraduat bulan Disember 2013 nanti.....

Tolong saya supaya terpilih mengikuti program Technoprenuership..

Tolong saya supaya dapat mengikuti program Technoprenuership dengan mudah dan berjaya....

Tolong saya supaya dapat memulakan perniagaan internet yang pertama iaitu menjual coklat almond london semasa bulan puasa nanti.....

Tolong saya supaya dapat membina pejabat kecil di rumah saya bila saya balik untuk membuat latihan industri nanti..

Tolong saya supaya berjaya membuat coklat almond london.....

Tolong saya supaya menemui "oven" kecil untuk membakar chocolate almon london


Allah...

Banyaknya yang saya minta. dan pasti akan bertambah lagi permintaan saya ya Allah. ...................mudahkanlah segala urusan saya di dunia dan akhirat ya Allah.......

~Buat kalian Generasi Selepas Diri yang HEBAT.....maaf kerana terpaksa membaca "post" saya~hamba Allah yang lemah.....saya~hamba Allah yang lemah minta tolong  doakan supaya doa-doa saya diperkenan Allah..kerana kalian pasti tidak akan membiarkan apabila orang lain meminta bantuan....kerana kalian HEBAT....insya-Allah....

amin.


0 comments:

Post a Comment