Monday, June 3, 2013

Doa saya~hamba Allah yang lemah........

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

Terlalu banyak doa saya-hamba Allah yang lemah ini panjatkan........

Doa semoga lulus SPM...

Doa semoga lulus STPM...

Doa semoga dapat masuk universiti....

............................................................................................................................................

Doa semoga dapat "pointer"3.00..bila saya nak ber"graduat"

Doa semoga saya lulus subjek akuatik.....

Doa semoga saya siap membuat Projek Tahun Akhir....

Doa semoga saya dapat membayar hutang PTPTN..........

Doa semoga saya dapat membayar hutang Pak Ngah...........

Doa semoga saya dapat menjalankan perniagaan "online"..

Doa semoga saya dapat pergi menghadiri seminar perniagaan "online"

Doa semoga saya dapat menjalankan perniagaan menjual kuih raya di internet sebagai perniagaan pertama saya secara "online"

Doa semoga saya dapat menjadi usahawan jutawan internet pada umur 25 tahun.......

Doa semoga saya dapat memulakan perniagaan kecil-kecilan menjual "coconut shake"selepas saya ber"graduat"

Doa semoga saya dapat pergi menghadiri seminar memulakan perniagaan kecil-kecilan.......

Doa semoga dapat menghantar emak menunaikan haji ketika umur saya 25 tahun.....................

Doa semoga saya dapat berkahwin ketika umur 30 tahun...................................

Doa semoga saya dapat pergi menunaikan haji ketika umur 35 tahun..............

Doa semoga saya dapat membina sebuah pejabat kecil di rumah emak saya.....................

Doa semoga saya dapat membina sebuah Yayasan.....dan dinamakan sempena nama emak saya.....

Doa semoga saya terpilih sebagai sukarelawan untuk mengajar kanak-kanak di pedalaman.....supaya saya ada "anak-anak"murid yang mendoakan saya....dan mudah-mudahan ilmu yang berguna dapat diberi kepada "anak-anak"murid saya dan satu amal kepada saya bila saya meninggal dunia.....

Doa semoga saya dapat memiliki lesen memandu kereta.....................

Doa semoga saya dapat membeli sebuah kereta secara tunai.......................

Doa saya semoga dapat membeli sebuah rumah............................................................

Doa semoga saya mempunyai ketahanan untuk membantu emak saya berniaga di pasar menjual sayur..............

Doa semoga saya dapat membantu emak dalam membesarkan perniagaan menjual kerisik.............

Doa semoga perniagaan menjual "Teddy Bear" secara online menjadi maju.................................

Doa saya..................................................................................................................................

~Senarai doa saya pasti akan bertambah.....~

-Kalian~Generasi Selepas Diri yang HEBAT.......jika rasa sudah terlalu banyak meminta kepada Allah s.w.t...........ingatlah saya-hamba Allah yang lemah........lagi banyak meminta dan pasti akan terus meminta.............teruslah berdoa....kerana kalian HEBAT.......

insya-Allah................

amin.

0 comments:

Post a Comment