Sunday, October 7, 2012

Menjadi unnoticed person~Aku LEMAH.




Segala puji bagi Maha Pencipta Alam...

Terkadang ada saat kita rasa ghaib dalam nyata,lutsinar ketika ada...hakikat diri yang berlaku.....menjadi lincah dalam mengetuk kekunci di alam maya hakikatnya tenggelam dalam realiti...diri ini begitu~maafkan diri ini wahai diri..kalian khususnya generasi selepas aku...maaf...


Lemah aku antara satu dalam beribu lemah lagi yang ada dalam diri ini. menjadi unnotice fellow...maafkan aku....tetapi generasi selepas aku...mustahil untuk diri ini memberi tunjuk ajar cara menjadi nyata dalam nyata.. tetapi jika ada seperti diri ini...maka senyum dan bertenanglah kerana ada lagi yang asing berbanding yang asing... barangkali itu yang mampu aku berikan...menjadi satu  hidupan yang kalian boleh memberi ilham untuk berkata "aku asing..tetapi kamu lagi asing..maka aku tidak perlu bersedih jika "halimunan" dalam nyata..kerana kamu lebih asing".Senyum,dan terus cari kekuatan kamu.



Diri ini lemah...kamu generasi selepas aku tidak perlu lemah...  lemah diri ini~merumitkan sesuatu yang mudah, hingga membawa diri kepada salah-menyalah... salahkan mereka,salahkan dia..salahkan sesiapa sahaja..tanpa sedar...salah itu salah aku...maafkanlah diri ini...ya Maha Pengampun dan Memperkenan doa.


Buat generasi selepas aku.... "satu pesan yang diri ini dapat daripada seorang guru...manusia satu ciptaan yang kompleks..maka tidak perlu mengkomplekskan hidup kamu"...  maaf...nasihat dan ilmu ini sukar untuk diri ini aplikasi terhadap diri sendiri...kerana aku lemah. Generasi selepas aku~diri ini percaya kamu lebih hebat kesan teknologi yang membentuk minda dan gerak hidup...maka ilmu berguna ini mudah-mudahan berguna buat kamu..doa diri ini terhadap kamu~doakanlah aku nanti...takdir jodoh mati aku sampai nanti.Mati itu pasti. Biar ketukkan kekunci ini dapat memberi sesuatu untuk kamu~GENERASI SELEPAS AKU.

0 comments:

Post a Comment