Thursday, June 6, 2024

Menang hadiah Giveaway Kotak Dari Ayu!

 Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera semua...



Alhamdulillah...sudah lama saya tak menang apa-apa giveaway.

Tetapi ada rezeki saya nampaknya kali ini.

Saya antara tiga orang pemenang yang dipilih untuk menang hadiah giveaway Kotak Dari Ayu!

Tak tahu nak cakap atau tulis apa,sebab lama sangat dah rasanya tak menang apa-apa giveaway...

Syukur, bertambah lagi kenangan manis saya dalam berblogging ni...

Terima kasih juga kepada Puan Syazni Rahim dan anaknya Ayu.

Moga ada banyak lagi kenangan manis saya untuk terus berblogging.

Alhamdulillah...

Semoga yang baik-baik sahaja untuk kita semua...


4 comments:

Syaz Rahim said...

Sama2, nanti saya poskan hadiahnya, saya akan maklumkan nanti 😊

mummy_ayu said...

alhamdulillah..tahniah!!!

Radhia Razali said...

tahniah

Rabiahtul adawiyah said...

Tahniah

Post a Comment