Thursday, June 27, 2024

Hadiah Giveaway Dari Segmen Kotak Dari Ayu!

 Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera semua...


Alhamdulillah...baru-baru ini hadiah giveaway Kotak Dari Ayu dah sampai...dah lama juga sebenarnya sampai,cuma saya baru ada masa sikit nak tulis pasal ni.

Hadiah yang saya dapat ialah sehelai sejadah dan seutas tasbih.

hadiah giveaway:sehelai sejadah dan seutas tasbih =)

Sejadah sembahyang tu memang selesa, tebal. Bila guna tu rasa selesa dan lembut. Manakala hadiah tasbih tu saya bagi dekat mak saya. Seronok mak saya...

Terima kasih sekali lagi kepada Puan Syazni Rahim dan anaknya,Ayu sebab sudi anjur giveaway.

Moga-moga selepas ini akan bertambah lagi kenangan manis saya dalam dunia blogging ni.

Moga-moga yang baik sahaja untuk kita semua....

Insya-Allah...

Amin.

7 comments:

Ammi said...

Alhamdulillah. Tahniah Mizi

mummy_ayu said...

congrats!!!

nona sani said...

Tahniah..saya pun Salah seorang pemenang..Hadiah yang Bermanfaat kan ❤️

At-Tarmizi said...

Ammi Alhamdulillah..rezeki =)

At-Tarmizi said...

mummy_ayu thank you =)

At-Tarmizi said...

nona sani wah tahniah, betul..hadiah yang bermanfaat =)

Syazni Rahim said...

Alhamdulillah, terima kasih juga mizi atas doanya :)

Post a Comment