Monday, January 14, 2019

Terima kasih

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Terima kasih kerana sudi melawat blog saya ini.

Terima kasih juga kerana sudi memberi komen terhadap post yang terdapat dalam blog ini.

Sebenarnya saya cuba nak membalasnya, tapi bila saya balas,akaun saya automatik akan jadi annynomous, betul ke saya eja tu?..

Pelik juga, dulu pernah jadi macam ni, lepas tu saya log out,log in beberapa kali akaun saya,baru ok.

Sekarang ini saya cuba juga buat,tak jadi pula.

Harapnya mereka yang membalas komen saya tu tak rasa macam sia-sia sebab tinggalkan komen tapi saya tak balas.

Saya baca setiap komen,pandangan dan nasihat yang diberikan oleh tuan,puan semua.

Saya sangat menghargainya kerana tuan,puan,cik sanggup meluangkan masa melawat blog saya ini dan meninggalkan komen/jejak di blog saya ini.

Harapnya tuan,puan,cik akan terus meninggalkan komen, pandangan dan nasihat kepada saya dalam setiap post di blog saya ini.

Saya akan berusaha mengatasi masalah ini dan membalas setiap komen yang diberikan.

Terima kasih sekali lagi, moga kita semua terus berusaha dalam dunia blogging ini.

insya-Allah...

Amin.

14 comments:

Warisan Petani said...

Sama2.
Semoga dipermudahkan segala urusan

PeRdU cINta said...

In sha Allah...moga segera dapat di atasi ya.

ejulz said...

terima kasih juga sbb selalu tinggalkan jejak di blog ejulz..

#JMBELOG said...

SAYA SILENT READER JE...

pokcikblogger said...

pokcik biasa baca je.. kali ini baru tinggal komen

At-Tarmizi said...

Warisan Petani insya-Allah..terima kasih kerana selalu sudi singgah sini =)

At-Tarmizi said...

PeRdU cINta insya-Allah..harapnya begitulah

At-Tarmizi said...

ejulz terima kasih juga selalu singgah sini =)

At-Tarmizi said...

JAMIL HASHIM terima kasih kerana sudi singgah sini =)

At-Tarmizi said...

mizi jusoh wah,terima kasih ya kerana sudi datang blog saya ni =)

Dunia Zumal said...

Insha Allah Mizi, zumal pun tak pernah terasa pun cuma risau orang yang terasa dengan tulisan dan komen zumal selama ini

mamapp said...

Oo ye ke.. mcm.mana jd Anon ye

At-Tarmizi said...

Dunia Zumal insya-Allah..tak ada yang terasa sebab niat kita menulis untuk berkongsi perkara baik dengan orang =)

At-Tarmizi said...

mamapp tak pasti pula

Post a Comment