Friday, September 14, 2018

Contest Isi Kotak Dialog Asif&Tar

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera.

Buat julung-julung kalinya saya buat contest.

Sebenarnya dah lama teringin nak buat contest, tapi sekarang baru terlaksana.

Cuma buat permulaan ini hadiahnya tak seberapa ya.

Setakat ini hadiahnya ialah top up.

RM 30 untuk pemenang pertama
RM 20 untuk pemenang kedua
RM 10 untuk pemenang ketiga.

Jika ada yang sudi nak jadi sponsor untuk contest ini, amatlah saya hargai dan saya ucapkan ribuan terima kasih. Kalau ada yang berminat nak jadi sponsor boleh sahaja "pm" saya di facebook saya.
Kalau banyak sponsor, maka bertambah meriahlah contest saya ini, dan lagi banyak hadiah yang boleh dimenangi. Harap adalah yang sudi sponsor ya. Tak kisah nak sponsor apa,top-up ke,buku ke,baju,atau apa-apa sahajalah kecuali yang salah di sisi undang-undang,lucah atau sensitif.

Ini link facebook saya~  >at-tarmizi<

Okey contest saya ni mudah sahaja...cuma isikan dialog yang paling kreatif/kelakar dalam kotak dialog.

Lepas itu syarat wajib nak join contest ini.

1) buat satu post pasal contest ini dekat blog anda
2)komen link url blog dekat ruangan komen
3)follow instagram >asif&tar
4)like page asif&tar> asif&tar
5) follow blog saya ini kalau belum follow.
6) dialog yang ditulis tidak melibatkan mana-mana pihak,tidak mengandungi unsur sensitif, lucah dan lain-lain yang saya rasa akan tidak wajar disiarkan.
7) tarikh contest ini berlangsung daripada 14 September sehingga 30 September 2018.
**tambahan: satu entri nak buat banyak set dialog yang berbeza pun boleh =)

Itu sahaja..

Pemenang akan dipilih berdasarkan dialog yang saya rasa paling kreatif atau kelakar.


Harap sudi memeriahkan contest saya ini ya =)




sudi-sudikanlah join dan memeriahkan contest ini ya =)

30 comments:

Cuya said...

tumpang tanya...kalau buat dialog tu banyak2 bole ke? i mean stu entri buat beberapa set dialog yg berbeza

At-Tarmizi said...

cuya boleh sahaja,maksudnya ada banyak idealah kan =)

Cuya said...

insyAllah...kalau banyak idea lak...saya tak reti melawak ni XD

Ciktie said...

Sempat nanti kita join ye

At-Tarmizi said...

Cuya hahaha..tak apa..sudi join contest ni pun dah ok, joinlah ya =)

Cuya said...

insyAllah..nanti saya join ya :D

At-Tarmizi said...

Cik Tie ok, terima kasih atas support ya =)

At-Tarmizi said...

Cuya ok =)

Cuya said...

Bismillah..

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2018/09/contest-isi-kotak-dialog-asif.html

join ya xD

Dunia Zumal said...

Insha Allah nanti Zumal join yer

ray said...

all da best. kali ni x dpt pulak nak jd sponsor sbb busy lately and the gift are far from here

Abam Kie said...

Mcm best je. Nanti abe kie fikirkan idea yg sesuai.

Warisan Petani said...

Mudah2an meriah sambutannya

mrhanafi said...

macam menarik je contest...

perlukan kreativiti yang tinggi juga

Aku adalah aku said...

Blh join ini.. Sila lah dtg ke blog saya https://akuman85. Blogspig.com

At-Tarmizi said...

Cuya terima kasih sudi join =)

At-Tarmizi said...

Dunia Zumal terima kasih sebab support..jangan lupa join ya =)

At-Tarmizi said...

Raydah tak dapat jadi sponsor jadi peserta pun ok =)

At-Tarmizi said...

Abam Kie ok, jadi peserta pun dah ok cikgu =)

At-Tarmizi said...

Warisan Petani mudah-mudahan, jemputlah join juga WP =)

At-Tarmizi said...

mrhanafi jemputlah join =)

At-Tarmizi said...

Aku adalah aku silakan join =)

Mrs. A said...

Menarik contest ni lain dari yang lain.
Mudah untuk mereka yang kreatif Mrs. A ni tak berapa nak kreatif huhuhu...

At-Tarmizi said...

Mrs. A tak apa,sudi-sudikanlah join dan memeriahkan contest ini =)

ejulz said...

http://ejulz.blogspot.com/2018/09/contest-isi-kotak-dialog-asif-tar.html

Sayidah Napisah said...

join :D

http://www.sayidahnapisah.com/2018/09/contest-isi-kotak-dialog-asif-tar.html

Māmy Syu said...

AS joined ye
http://www.annursyuhadah.com/2018/09/contest-isi-kotak-dialog-asif-tar.html

At-Tarmizi said...

ejulz terima kasih atas sokongan =)

At-Tarmizi said...

sayidah napisah terima kasih atas sokongan =)

At-Tarmizi said...

Annur Syuhadah terima kasih atas sokongan =)

Post a Comment