Saturday, October 1, 2016

Menang Giveaway By Cik Purple



Dengan nama Allah s.w.t yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihi...

Alhamdulillah, syukur kepada-Nya saya telah terpilih antara pemenang bagi segmen Giveaway By Cik Purple....ini link ke segmen Giveaway By Cik Purple,klik sini> giveaway by cik purple<


Saya merupakan peserta yang ke 25....dan syukur,nombor penyertaan saya itu telah terpilih.....ini linknya~http://muslimahsejati96.blogspot.my/2016/09/pemenang-giveaway-by-cik-purple.html

Hadiah  yang saya menangi ialah:


sumber gambar:http://muslimahsejati96.blogspot.my/2016/09/senarai-hadiah-giveaway-by-cik-purple.html

APPLELADY ROUND SERIES CONTAINER (3 IN 1)




Terima kasih lagi sekali kepada Cik Purple kerana sudi menganjurkan giveaway dan telah memilih saya antara salah seorang pemenang....

Syukur kepada-Nya atas rezeki dan peluang ini....

Semoga selepas ini makin bertambah rezeki penganjur Giveaway, saya dan pembaca atau sesiapa sahaja yang terbaca blog ini...

semoga ada manfaatnya "post" kali ini....

insya-Allah....

amin.

5 comments:

mek yunie said...

Thniah mizi :) rezeki oktober ;)

At-Tarmizi said...

ayunie ramli terima kasih...ya rezeki Oktober =)

At-Tarmizi said...

Noor Najwa terima kasih...moga sudi anjurkan banyak lagi giveaway selepas ini =)

Farrah MF said...

Tahniah. Cantik hadiah tu :)

At-Tarmizi said...

Farrah MF terima kasih =)

Post a Comment