Pagis

Monday, August 15, 2016

LAWAK PERGI KERJA HARI ISNIN

kerja lah apa pun yang penting rezeki halal >maksud rezeki yang halal<

14 comments:

dear anies said...

mcm 1st time je keje kt kebun getah tu hahaa

At-Tarmizi said...

dear anies mungkin juga..hahaha

Mas said...

penoreh getah pun kena on time gak klo x lmbt la siap..hoho

gulew kapas said...

memang minat puisi ke?

At-Tarmizi said...

Mas betul =)

At-Tarmizi said...

gulew kapas minat juga =)

nuyui a.k.a miss YUI said...

hehe sbr jela.

Shark Kay said...

haaaaa..
kantoi...
hehehehe

At-Tarmizi said...

Shark Kay apa yang kantoi =)

At-Tarmizi said...

nuyui a.k.a miss YUI yep..sabar jer lah =)

ayunie ramli said...

haha, kene ontime jugak la wlaupun penoreh :)

At-Tarmizi said...

ayunie ramli betul =)

Nurhaziq Abdul Hafiz said...

Ni kes penoreh getah yang bercita cita mahu jadi pegawai tinggi kerajaan tapi tak dapat. Hehehe

At-Tarmizi said...

Nurhaziq Abdul Hafiz mungkin..tapi sekurang-kurangnya ada jua kerja =)

Post a Comment