Tuesday, September 3, 2024

Tidak berjaya

 Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera semua...

Seperti tajuk post, saya tidak berjaya dalam permohonan diploma pascasiswazah pendidikan...ini rasanya permohonan yang terakhir...sebab saya dah lepas had umur,tahun depan dah berumur 35 tahun.

Tak tahulah nak cakap macam mana, rasa sedih tu ada..tetapi sebab dah biasa dengar perkataan harap maaf,dukacita jadi macam dah lali...dah putus asa barangkali....

Mungkin rezeki saya bukan dekat sini, dekat tempat lain agaknya...

Entahlah..tetapi saya beritahu mak saya tentang keputusan ni, emak diam sahaja..lepas tu baru emak cakap bukan saya seorang sahaja yang mohon, ada ramai lagi, tak ada rezeki nak buat macam mana...

Sebenarnya saya tahu emak rasa sedih dan kecewa juga tu..tetapi nak buat macam mana...

Sedih memang sedih, tetapi sedih macam mana sekalipun tak boleh buat apa...

Barangkali ada hikmah semua ni...saja tulis macam ni buat ayat sedapkan hati...

Mohon doa yang baik-baik untuk saya...

Moga yang baik-baik sahaja untuk kalian semua...

Insya-Allah...

amin.

2 comments:

AzianKhalil said...

saya 4 kali gagal ujian nak masuk KPLI... takde rezeki jadi cikgu

adnil linda said...

Insya-Allah... Ada rezeki lain tu... Linda memang umur dah tak terlebih

Post a Comment