Tuesday, August 8, 2023

GIVEAWAY 12 YEARS BLOGGING BY FAEZAH MDNOR


Klik banner untuk join

Syarat nak join giveaway ni antaranya

-Tuliskan satu sahaja quote/quran verse that always make your day & the reason for you to stay alive! 

Saya rasa surah Al-Asr sebab baru ni saya ada dengar tazkirah maghrib berkenaan dengan surah ni.

Bila dengar rasa memang banyak masa dalam hidup saya yang disia-siakan..lebih sedih lagi saya sedar saya sedang mensia-siakan masa dalam hidup saya tetapi saya tetapi buat juga..

"Demi masa,sesungguhnya manusia itu dalam kerugian"

3 comments:

dear anies said...

tiada yang sia-sia dalam hidup ini. cuma kita belum temui sesuatu yg tepat dalam hidup... jgn berhenti mencari...

all the best!

Cuya said...

CUya tag awak

https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2023/08/birthday-giveaway-farhanajafricom-2023.html

Ammi said...

Good luck mizi…
Kita sebagai hamba mmg selalu sia2kan masa yang ada

Post a Comment