Saturday, January 22, 2022

Doa

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Mohon doa supaya keluarga saya baik-baik sahaja.

Mohon doa agar urusan saya dan keluarga dipermudahkan.

Mohon doa supaya semua ahli keluarga saya diberi kesihatan tubuh badan,akal fikiran,hati,dan emosi yang baik.

Semoga semua ahli keluarga saya dijauhkan segala penyakit,gangguan atau bisikan yang buruk atau jahat

Saya mohon maaf sebab selalu memohon doa kalian.

Saya yakin dan percaya doa daripada mereka yang terbaca atau membaca blog saya ini amat mustajab.

Saya hanya mampu berharap segala doa yang baik-baik daripada kalian akan diberi ganjaran pahala daripada Allah s.w.t

Semoga yang baik-baik sahaja untuk kita semua.

Insya-Allah..

Amin.

4 comments:

NA said...

Insya Allah. Will do for you.

Leo said...

Semoga yang baik-baik sahaja untuk Tarmizi dan keluarga. Semoga dipermudahkan segala urusan, insyaAllah :)

Hasif said...

semoga dipermudahkan segala urusan mizi. diberikan kesihatan yang baik buat semua.

Warisan Petani said...

Wkmussalam
Semoga Allah permudahkan segala urusan yang mendatang

Post a Comment