Monday, July 19, 2021

Selamat hari raya Aidiladha

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Selamat hari raya Aidiladha tahun 2021.

Tahun yang berbeza untuk saya.

Tiada lagi kelibat seorang abang ngah semasa hari raya Aidiladha.

Mungkin juga tahun ni saya tak dapat sembahyang raya kerana jumlah bilangan jemaah yang dihadkan.

Tahun yang sungguh berbeza bagi saya.

Suasana hari memantai,atau sehari sebelum raya, pelanggan juga kurang datang ke pasar. Sungguh dirasai kesan pandemik ini.

Tahun depan entah saya lagi atau tak.

Jadi,saya ingin mohon maaf kepada semua yang membaca atau terbaca post di blog saya ini.

Moga yang baik-baik sahaja untuk kita semua.

Selamat hari raya Aidiladha.

Insya-Allah...

Amin.


5 comments:

Warisan Petani said...

Salam Aidiladha 1442H

Muhammad Naim Abdullah said...

Selamat hari raya bro

Abam Kie said...

selamat hari raya aidil adha..

al-lavendari said...

Selamat menyambut hari raya Aidil Adha. Maaf zahir dan batin.

dear anies said...

walaupun dah 2 minggu...salam aidil adha..

Post a Comment