Friday, November 27, 2020

Giveaway Never Grow Up.

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Rasanya lama saya tak join giveaway dekat mana-mana blog.

Tapi baru-baru ini,saya telah ditag oleh en.safirulamar dekat facebook pasal giveaway yang diadakan di blog beliau.

Jadi,jom kita ramai-ramai join untuk memeriahkan giveaway blog ini.

Oh,antara syaratnya kena cerita mana satu video best yang ada dekat channel never grow up ni. Saya suka tengok yang prank tu,“Making People Annoying” Never Grow Up Episode 24.

Sebabnya? saya suka tengok orang kena prank tapi saya tak suka kena prank.haha.

Lagi satu boleh tengok macam mana reaksi seseorang bila kena prank,seronok juga.



Sekali lagi,jom meriahkan segmen ni.

www.safirulamar.com/2020/11/giveaway-never-grow-up.html


klik banner untuk join =)

6 comments:

Syaz Rahim said...

All the best mizi

PeRdU cINta said...

Good luck Mizi.

uncle gedek said...

Jom jom jom...

Dunia Zumal said...

Good luck Tarmizi

Safirul Amar Bin Hj. Azmi said...

Terima Kasih Kerana Menyertai Mizi, letak penyertaan mizi di ruangan komen. L)

Cuya said...

all the besttt

Post a Comment