Thursday, July 2, 2020

Menang segmen "Segmen Bloglist PKPP at aziankhalildotcom"

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera semua.

Alhamdulillah, saya telah terpilih sebagai salah seorang pemenang segmen "Segmen Bloglist PKPP at aziankhalildotcom"



ini link keputusan tersebut~

http://www.aziankhalil.com/2020/07/keputusan-blog-list-pkpp-at.html

Bertambah lagi kenangan manis saya sepanjang menjadi blogger.

Hadiah yang saya dapat ialah  Mary Kay Oil Free Make Up Remover.

Ok,tak sabar saya nak tunggu hadiah sampai.

Saya ucapkan terima kasih kepada blogger cik puan aziankhalil kerana sudi menganjurkan segmen.

Moga dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan.

Moga bertambah lagi kenangan dan peristiwa manis kepada kita semua dalam menjadi seorang blogger.

Moga yang baik-baik sahaja untuk kita semua.

Insya-Allah...

amin.


14 comments:

NA said...

Tahniah.

Abam Kie said...

Tahniah dan selamat maju jaya...

At-Tarmizi said...

NA terima kasih =)

At-Tarmizi said...

Abam Kie terima kasih cikgu =)

Syazni Rahim said...

Tahniah! Nak remove make up siapa nanti tu hihi

Warisan Petani said...

Tahniah
Murah rezekinya

Tiara Sapphire said...

tahniah :)

Muhammad Naim Abdullah said...

Tahniah ya..

PeRdU cINta said...

Syukur.Tahniah.

Safirul Amar Bin Hj. Azmi said...

Terbaik dan tahniah Mizi

Dunia Zumal said...

Tahniah Tarmizi. Semoga terus sukses

Sayidah Napisah said...

wahhh bestnyaa dapat hadiahh hehe. tahniahh! :D

At-Tarmizi said...

terima kasih semua =)

dear anies said...

wahhhh TAHNIAH! TAHNIAH!!!

Post a Comment