Saturday, May 23, 2020

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera.

Dah habis rupanya bulan Ramadan.

Tak terasa sangat tahun ni kerana jangkitan covid 19.

Lain betul suasananya, tiada bazar Ramadan, tiada sembahyang terawih,moreh, dan banyak aktiviti menjadi lain daripada kebiasaan. (New Norma).

Sempena dengan hari terakhir Ramadan, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk memohon maaf kepada sesiapa sahaja yang membaca atau terbaca blog saya ini sekiranya saya ada tersilap atau tersalah tulis.

Saya juga berharap agar covid 19 dapat dihapuskan. Kita semua akan kembali ke kehidupan normal semula.

Secara jujur, raya tetap sama sahaja bagi saya, cuma tahun ini tiada sembahyang raya. Sebagai seorang yang suka duduk berkurung dalam bilik, aktiviti ziarah-menziarahi yang tidak dapat dilakukan tidak banyak memberi kesan kepada saya.

Saya sekali lagi ingin mengambil kesempatan ini untuk memohon maaf, tidak tahu sekiranya saya dapat berjumpa lagi dengan bulan Ramadan tahun hadapan.

Moga yang baik-baik sahaja untuk kita semua.

Terima kasih kepada yang membaca blog saya,meninggalkan komentar,memberi maklum balas, dan mendoakan saya.

Hanya Allah s.w.t sahaja yang mampu membalas segala budi baik kalian.

Insya-Allah..

amin.













"Selamat Hari Raya Aidilfitri,Maaf Zahir dan batin"

daripada blogger at-tarmizi.

29 comments:

Namara Putri Yolie said...

Tidak ada pemberian yang paling sempurna di hari yang fitrah ini,

selain maaf darimu. Selamat Hari Raya Idul Fitri, mohon maaf lahir dan batin.

Warisan Petani said...

Salam syawal 1441H
Maaf zahir dan batin

PeRdU cINta said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin ya Mizi.

Tiara Sapphire said...

Selamat Hari Raya :)

cikguzim said...

Salam aidilfitri 2020, maaf zahir batin #staysafe #stayhome

Cikgu Badar said...

Selamat Hari Raya

Muhammad Naim Abdullah said...

selamat hari raya bro

ejulz said...

Salam Aidilfitri ✌️

ZULHILMI TEMPOYAK said...

Selamat Hari raya Aidilfitri. Maaf zahir batin ye.

Jemput mai rumah tak boleh so jemput mai blog ja la. hehe

ray said...

Selamat Hari Raya !

At-Tarmizi said...

Namara Putri Yolie salam lebaran =)

At-Tarmizi said...

Warisan Petani salam syawal =)

At-Tarmizi said...

PeRdU cINta selamat hari raya maaf zahir batin juga Kak PC =)

At-Tarmizi said...

Tiara Sapphire selamat hari raya =)

At-Tarmizi said...

cikguzim selamat hari raya cikgu =)

At-Tarmizi said...

Badar selamat hari raya =)

At-Tarmizi said...

Muhammad Naim Abdullah selamat hari raya juga bro =)

At-Tarmizi said...

ejulz salam aidilfitri juga =)

At-Tarmizi said...

ZULHILMI TEMPOYAK selamat hari raya juga bro, baik nanti saya datang lawat blog =)

At-Tarmizi said...

ray selamat hari raya juga =)

Eyna Puzi said...

Selamat Hari Raya! 😉

mrhanafi said...

selamaat hari raya bro..

semoga lebih bahagia dan ceria tahun ini

mamapp said...

Selamat hariraya maaf zahir batin dari mama sekeluarga

At-Tarmizi said...

Rabiahtul adawiyah selamat hari raya kembali =)

At-Tarmizi said...

eynapuzi selamat hari raya juga =)

At-Tarmizi said...

mrhanafi terima kasih tuan,insya-Allah..mudah-mudahan begitu,selamat hari raya kembali =)

At-Tarmizi said...

mamapp selamat hari raya mama,semoga yang baik sahaja untuk kita semua =)

Cik Ila Menari said...

Selamat Hari Raya dari Cik Ila.

At-Tarmizi said...

Cik Ila Menari selamat hari raya kembali =)

Post a Comment