Wednesday, March 25, 2020

Asif & Tar


14 comments:

PeRdU cINta said...

Pulissss tengok Tar ni..

Cuya said...

Nak mati..mati sorang2 Tar,jangan ajak org lain.. #deep

ray said...

sad

Warisan Petani said...

Tar dah boringlah tu duduk sorang2.
Duit pun dah nak habis.

ejulz said...

Mesti xda line internet kat rmh tu sbb boring 😂

Abam Kie said...

kdg2 ada org tu masa kita suruh bercuti dia nak dok d umah...tp bila kita suruh dia dok diam2 d umah, masa tu la dia nak jalan2!

At-Tarmizi said...

PeRdU cINta tulah,menyusahkan saja si Tar ni

At-Tarmizi said...

Cuya betul,setuju,kenapa nak libatkan orang lain pula?

At-Tarmizi said...

ray tulah si tar ni,menyusahkan orang saja

At-Tarmizi said...

Warisan Petani memang tak ada duit pun tar tu,menganggur,harapkan asif ja tolong

At-Tarmizi said...

ejulz haha,tar memang sengaja nak susahkan orang lain tu

At-Tarmizi said...

Abam Kie betul tu cikgu,tak faham fikiran orang macam ni

mamapp said...

Bagusadasahabat MCM.asif

At-Tarmizi said...

mamapp tulah,si tar ni ja tak reti menghargai

Post a Comment